Tuesday, October 5, 2010

Sa ne amuzam putin

http://www.youtube.com/watch?v=4R1fa91v3r8

Salutare. Ca sa incep cu inceputul (ciudata exprimare), va spun ca am inceput Drama Project. Acest proiect se desfasoara pe parcursul a 2 saptamani si jumatate. Am inceput cu portretizarea unor fotografii utilizand membri grupului, am trecut la conceperea unor mici coreografii, si am ajuns (ieri si azi) sa adaugam muzica. Este posibil ca unii sa nu fie de acord si sa spuna ca muzica si coreografia nu au nici o treaba una cu alta. Este posibil, dar tineti minte ca facem asta de 2 zile. Acest tip de exercitiu poate fi folosit in multe situatii, de la persoane cu retard, pana la jocuri cu prietenii (pt cine e mai indraznet). Poate parea stupid, dar nu l-am putut lungi mai mult pentru ca repetarea ar fii durat mult , iar 15 cadre, cate sunt aici, au creat probleme in sincronizare. Vom incepe sa cantam de maine, deci tineti-va bine. Va voi prezenta viitoarele vedete ale topurilor internationale :P. Sper sa va placa, si sper sa treceti peste amatorismul nostru si peste penibilitatea (daca este ) clipului. Enjoy. Si nu uitati...la vita e bela.

P.S. : nu am reusit sa adaug clipul direct din laptop (din motive necunoscute, nu reactioneaza butonul "Choose"). Astfel va rog sa urmati linkul YouTube catre pagina clipului.
P.S.2 : Pentru o accesare mai comoda, in cazul in care doriti sa comentati acest post, utilizati Click-dreapta - Open in new tab/window. Astfel nu va va directiona linkul blogului spre pagina YouTube, ci veti avea 2 pagini deschise.

No comments:

Post a Comment