Saturday, December 11, 2010

DanECult 2010 la final






              Cum in viata toate au un inceput si un final asa  si cursul de 3 luni, DanECult, la VIA University College, Silkeborg pentru mine s-a incheiat si trebuie sa recunosc faptul ca s-a incheiat cu foarte bine dovada fiind nota obtinuta, cunostintele acumulate, prietenii, EXPERIENTA!
              Din cei 10 studenti participanti la acest curs 4 au plecat acasa cu nota 12, printre care doi studenti din Romania. Bineinteles si eu ca student al Universitatii "Andrei Saguna" am venit acasa cu o nota de 12 si cu cele 30 ECTS (European Credit Transfer and Accumulation System) plus o diploma de absolvire a cursului.
              Ca un sumar al notelor obtinute la final de toti cei 10 participanti, au fost patru note de 12 (2Romania si 2Olanda), note de 10 au fost patru la numar (1Grecia, 2Olanda si 2Ucraina) si de asemenea 2 note de 7 pentru Ucraina si Romania.
              Am primit note pentru proiectul scris dar si pentru prezentarea acestuia in fata comisiei de examinatori (3) noi fiind "ajutati" de o prezentare suplimentara si diferita a proiectului in Power Point, intrebari, elemente grafice si imagini.
             La final am avut parte de o mica petrecere de absolvire, an informal graduation ceremony unde am avut ocazia sa vorbim din nou cu profesorii, examinatorii si colegii si am pust cu totii la cale reuniunea studentilor si profesorilor DanECult 2010 anul urmator!
             Va las acum cu pozele de la absolvire.
SUCCES colegilor Irina si Stefan aflati la VIA University College, Århus!!! Va fi bine, veti vedea!
Cu bine!
Gabriel

No comments:

Post a Comment