Tuesday, November 30, 2010

Aros Museum

Desi muzeul poarta numele vechi al orasului Arhus, ceea ce am gasit acolo este in totalitate modern. Voi incerca sa explic in mare ceea ce reprezinta pozele pe care le voi posta, dar nu pot sa nu apreciez iar calitatea saraca a imaginii pe care o prezinta o poza, comparativ cu realitatea in sine.
Unul dintre etaje este dedicat printului Frederik al Danemarcei si printesei sale, Mary, si incearca sa imite la o scala reala apartamentul acestora din Copenhaga, care a fost renovat recent. Mai mult, in fiecare camera, artistul care a conceput interiorul explica si arata felul in care a facut-o.
La primul etaj se afla celebrul 'baiat de ceara'.
Unele piese sunt socante, indecente, departe de capacitatea mea de a intelege arta sub aceasta forma, asa ca nu le voi arata aici, poate vrea Stefan sa le arate :D
Excluzand acest baiat de ceara australian (din cate stiu eu si nu stiu prea multe), preferata mea pot spune, a fost camera cu oglinzi. Un paradis al narcisistilor probabil, dar nici pe departe motivul pentru care mi-a lasat aceasta impresie minunata. Imi place deoarece exprima ideea de infinit si confirma faptul ca aparentele inseala. Atat. Poze:






















No comments:

Post a Comment