Friday, November 19, 2010

Den gamle by

Una dintre primele curiozitati ale mele de cand am ajuns in Arhus a fost ce inseamna acest den gamle by, cuvinte pe care le intalnesti pe fiecare strada si straduta din acest oras, pe placute indicatoare. Initial am crezut ca inseamna un fel de strada principala, dar raspunsul corect a fost la doar un click distanta. Am accesat asadar Google translator si am descoperit ca nu inseamna decat The Old City, Orasul Vechi. Este un loc care de altfel se vede si din autobuz, doar ca la prima vedere nu pare o atractie turistica, ci doar niste cladiri vechi. Continutul insa este suprinzator, tragedia cea mai mare ar fi sa te afli in acest oras si sa nu ti gasesti timp pentru a te intoarce in timp si a descoperi pe cont propriu orasul 'Aros' al secolului XVII. Ba mai mult, In Den Gamle By you can taste, smell and experience history, deoarece, in cateva dintre cele 75 de cladiri ce se gasesc acolo, exista persoane care pozeeaza in ipostaza de bucatar, 'bunicuta' , etc. fapt ce te determina cu atat mai mult sa te simti o parte vie a istoriei acestui oras.
Imi pare rau ca urmatoarele poze nu pot exprima decat in masura de 20% probabil realitatea, ma bucur foarte tare insa ca am avut ocazia sa vizitez un astfel de loc si mai ales sa vad genul de societate in care a crescut idolul copilariei mele, H.C. Andersen.











No comments:

Post a Comment