Monday, August 30, 2010

Si in Silkeborg a inceput scoala!

Salutare tuturor! Intr-adevar viata bate internetul! E o experienta cu totul noua din care voi avea, cu siguranta, multe de invatat pe parcursul celor 3 luni cat dureaza acest curs. Totul s-a petrecut foarte repede de la plecarea din Bucuresti pana astazi, 30.08.2010-prima zi de scoala de aceea nu pot posta si poze dar promit ca ma revansez data viitoare. Am fost mereu pe fuga deoarece ca sa ajungem aici am calatorit cu 2 avioane si 2 trenuri si am parcurs aproximativ 2300 km; Bucuresti-Amsterdam, Amsterdam-Copenhaga, Copenhaga-Skanderborg si apoi Skanderborg-Silkeborg! Ne-am "lovit" numai de amabilitate, conditii excelente de transport iar cazarea mai mult decat super. Si toate acestea se reflecta in pretul acestor servicii, clar. Este o tara bine organizata, aici toate mijloacele de transport ajung la timp, la fel ca si oamenii. Da, este un popor aproape perfect, unde toata lumea cunoaste limba engleza si se exprima cu usurinta in orice conditii. Poti constata cu usurinta ca este tara unde putini au prea mult si chiar mai putini au insuficient.
Ne-am trezit intr-o cu totul alta lume. Prima zi de scoala a inceput la ora 10, ne-am intalnit intr-o sala unde profesorul coordonator ne-a intampinat cu zambete si multa amabilitate. Ne-am cunoscut colegii si profesorii iar apoi am primit si discutat orarul pe urmatoarele 3 luni; este destul de lejer, de la ora 9 am la 2 pm, cu pauza de pranz. In zilele urmatoare trebuie sa facem demersurile necesare pentru a deveni studenti cu drepturi depline aici, adica sa primim legitimatia de student, un card de acces la salile de internet, la biblioteca, la copiator etc.
Zilele urmatoare revin cu poze si cu noi vesti de aici de la VIA Univ. College, Silkeborg. Pana atunci continuam cu adaptarea!

2 comments:

  1. Salutare Gabi. Scuze ca nu ti-am raspuns mai devreme dar dormeam lemn :P. Ce sa iti zic, bine ai venit si sedere placuta. Poate ne vedem intr-un weekend sa bem o bere..in fine, revino cu poze ca mor de curiozitate

    ReplyDelete
  2. Nu-i nik, Stefan! Sigur ne vedem cu totii in Arhus sau/si Silkeborg! Chiar daca Arhus-ul este al 2lea oras ca marime din Dk, nu ai vazut nik daca nu vizitezi Silkeborg! Este superb acest oras! Un Brasov combinat cu Sibiu, cu centrul istoric renovat al Bucurestiului, cu putin din Sighisoara and so on! ;)

    ReplyDelete